Retail Adventures

případové studie

ÖMV Quelle Novum mojebody JM

Úvod

Kdo jsme

Jsme stabilní a zkušená společnost. Na českém trhu působíme již od roku 1998. Máme dlouholeté a bohaté zkušenosti z realizovaných projektů. Více o našich projektech se dozvíte z případových studií.

Jsme součástí skupiny firem Novum Group, která sdružuje dynamicky se rozvíjející společnosti s ryze českým kapitálem, jež úspěšně působí nejen na českém trhu již od roku 1991.

Co nabízíme

Komplexní řešení v oblasti zákaznických věrnostních systémů. Připravíme pro Vás návrhy, zajistíme implementaci, případně zastřešíme celý provoz. Máme silné zázemí v oblasti technologických i lidských zdrojů.

Poutáme spotřebitele pomocí kreativních a interaktivních metod, multi-mediálních kampaní a zákaznických věrnostních systémů, které přináší zvýšení obratu a zisku.

Návrhy, budování, zlepšování, obnovování, modernizace a efektivní řízení vztahů s Vašimi zákazníky.

Kompletní řešení pro ucelené, kreativní, efektivní a účinné věrnostní systémy (B2B, B2C, B2E).

Máme komplexní infrastrukturu včetně specializovaného CRM, kontent managementu (odměny, logistika), universálního a flexibilního věrnostního modulu, call centra včetně back office a zkušeného vlastního týmu pro realizaci Vašich vizí.

Za dobu naší existence jsme nabyli značných zkušeností a zúročili naše know-how do unikátní technologické platformy, která svojí variabilitou, flexibilitou a obsáhlými možnostmi umožňuje na míru sestavit unikátní zákaznický věrnostní systém za rozumné náklady.

Máme řešení na míru pro každého – s každým klientem pracujeme individuálně.

Máme dostupná řešení pro menší obchodníky, střední firmy i dostatečně sofistikovaná a stabilní řešení pro ty největší.

Proč si vybrat nás

  • Dlouhodobě úspěšně provozované programy – ověřené metodiky a postupy
  • Strategická vize kombinovaná s detailními znalostmi provozu
  • Zahraniční know-how a zdroje
  • Zkušený a komplexní tým
  • Komplexní servis – „from soup to nuts“ – zajištění integrity a synergických efektů – nižší výsledná cena
  • Technologické zázemí a již hotovou kompletní věrnostní aplikaci včetně napojení na CRM – výrazně nižší náklady na získání vlastního unikátního věrnostního systému
  • Možnost zápočtu části ceny poradenských služeb do provozních nákladů – celkově nižší náklady při zachování odborného vedení projektu
  • Schopnost poskytovat služby na dalších trzích (EU, CEE)