Retail Adventures

případové studie

ÖMV Quelle Novum mojebody JM

Obchodní služby

Pro každý věrnostní zákaznický systém či jakýkoli benefitní program je velmi důležitý výběr správných odměn, neboť právě tyto odměny budou pro Vaše zákazníky motivátorem k tomu, aby své finanční prostředky utratili právě u Vás. Budou to právě tyto vybrané odměny, které ve Vašich zákaznících vyvolají touhu si je objednat, a jediná cesta, která vede k získání vytoužené odměny je právě jejich zákaznická věrnost, která Vám následně přinese obchodní úspěch a vytoužené zvýšení zisku.

Naše společnost díky své dlouholeté tradici, mimo jiné i v oblasti dodávky vhodných odměn v podobě zboží a služeb pro zákaznické věrnostní programy, odměny pro různé B2B segmenty apod., disponuje širokou databází prověřených dodavatelů, kteří dokážou ve velmi krátkém čase reflektovat na potřebu daného projektu. Můžeme Vám tak ve velmi krátkém čase předložit nabídku kvalitních produktů s garancí dostupnosti po dobu platnosti katalogu odměn.

Naše společnost Vám nabízí široké portfolio značek za zajímavých obchodních podmínek, s krátkými dodacími lhůtami a s možností zajištění celého distribučního procesu (adresná distribuce). Přesvědčte se sami a podívejte se na naši nabídku.

Navrhneme Vám strukturu a obsah katalogu odměn, vytipujeme vhodné odměny dle typu projektu a struktury Vašich zákazníků. Provedeme výběrové řízení s vybranými dodavateli, smluvní zajištění, kontrolu plnění, zajistíme distribuci odměn vašim zákazníkům, přebereme zodpovědnost za řešení reklamací a nedodávek a poskytneme Vám také potřebný statistický servis. Zajistíme pro Vás kompletní přípravu podkladů pro následný tisk a zadání odměn do webového katalogu.

Celý proces pak probíhá ve dvou fázích:

Připravná fáze:

  • Zpráva o trendech v oblasti zákaznických věrnostních systémů nebo v oblasti, ve které chcete odměny vašim zákazníkům nabídnout
  • Průzkum oborového trhu
  • Výběr vhodného distribučního kanálu
    • fyzická distribuce
    • elektronická distribuce
  • Předběžné i průběžné analýzy
    • porovnání kvality značek obchodních partnerů
    • cenové analýzy
    • porovnání kvality výrobků či služeb, dodacích podmínek apod.
    • analýza kvality záručního a pozáručního servisu

Realizační fáze:

  • Vyhledávání vhodných obchodních partnerů a jimi poskytovaných odměn do věrnostního systému
    • partneři dodávající konkrétní zboží nebo služby
    • partneři poskytující slevy v maloobchodních sítích
    • partneři s co-marketingovými akcemi
    • partneři splňující podmínky distribučních požadavků

Partnery nebo poskytované odměny vyhledáme dle potřeb Vašeho věrnostního systému, Vaší zákaznické skupiny, typu projektu a Vašich individuálních požadavků.

  • Smluvní vztahy s obchodními partnery
    • komplexní zajištění smluv o dodávkách zboží či služeb do
    • věrnostního systému
    • zajištění smluv o následném servisu zboží či služeb
    • věcná i právní zodpovědnost za uzavřené smlouvy
  • Návrh procesování
    • návrh katalogu odměn, návrh distribuce a distribučních kanálů apod.
  • Statistické vyhodnocování
    • statistický servis pro partnery
    • vyhodnocování efektivity partnerů a jejich odměn