Retail Adventures

případové studie

ÖMV Quelle Novum mojebody JM

Kontaktní centrum

Komunikace se zákazníky, správná volba komunikačních kanálů a jejich dostupnost jsou základem úspěchu vašich služeb nebo produktů.

Naše zákaznické kontaktní centrum poskytuje moderní možnosti komunikace s vašimi zákazníky a nabízí zastřešení všech komunikačních kanálů v jednom profesionálním středisku.

Dle typu projektu a požadavků zadavatele můžeme nabídnout zřízení, provoz a obsluhu těchto komunikačních kanálů:

  • www stránky, chat, web call back
  • call centrum – hovory, IVR, call back, nahrávání
  • e-maily
  • SMS
  • fax
  • pošta

Naše kontaktní centrum je primárně vytvořeno jako podpora námi provozovaných zákaznických věrnostních systémů v rámci kterých provozujeme a obsluhujeme :

webové stránky věrnostního systému a z nich odesílané objednávky, dotazy, reklamace, dostupné 365/24

call centrum pro objednávky odměn, dotazy, reklamace, e-mailové dotazy, reklamace, aktivní i pasivní telemarketing, dostupné 365/12

e-mail – dotazy, reklamace, potvrzení objednávek určených pro fyzickou distribuci, elektronické vouchery na odměny, info o odeslání zásilky, provozní zprávy, direct e-maily apod. apod., dostupné 365/24

SMS – elektronické vouchery na odměny, informace o odeslání zásilky, provozní zprávy, obchodní sdělení, dostupné 365/24

Pošta – dopisy s dotazy, reklamace, distribuce odměn, direct maily

Fax – dotazy, reklamace

Služby našeho kontaktního centra a provoz a obsluhu jednotlivých komunikačních můžeme nabídnout i samostatně pro vaše jednorázové i dlouhodobé projekty. Jsme schopni realizovat nejrůznější typy projektů od relativně jednoduchých až po komplexní složité, vždy však nabízíme individuální přístup a maximální profesionalitu

Každý člověk je jiný a jedinečný. Každý vyžaduje rozdílný přístup. Někteří jsou inovativní, jiní konzervativní, někteří preferují poslední technologie, jiní dávají přednost klasickému telefonnímu hovoru. Z našeho pohledu není důležité, kdo jsou naši zákaznícia jejich klienti a co preferují, poněvadž jsme integrovali všechny dostupné komunikační kanály, a vždy máme ten správný způsob jak s nimi být v kontaktu.

Naše multimediální kontaktní centrum poskytuje naprostou svobodu a komfort při komunikaci s Vašimi zákazníky.

Naše kontaktní centrum a call centrum je vybaveno nejmodernější technologií, kvalitně vyškolenými pracovníky, což dohromady s výbornou lokací v centru Prahy zaručuje nejvyšší možný komfort služeb.

Naše zkušenosti v oblasti direct marketingu, telemarketingu, telekomunikací, IT technologií, výběru, školení a vedení operátorů nám dovolují poskytovat našim klientům nejvyšší možný standard služeb.

V rámci služeb call centra vám nabízíme tyto služby:

Pasivní telemarketing:

  • Informační linka pro vaše produkty, služby, výherní linka apod.
  • Zákaznický servis, help desk
  • Objednávková linka – příjem a zpracování
  • Recepční služby pro vaší společnost

Aktivní telemarketing:

  • Sjednávání schůzek
  • Průzkum trhu
  • Aktualizace databáze
  • Nabídka zboží a služeb po telefonu

Klademe velký důraz na výběr a školení operátorů. Přijímáme pouze studenty vyšších odborných a vysokých škol nebo ty s ukončeným středoškolským vzděláním, což zaručuje nejen určitý standard vystupování, ale také všeobecný přehled a potenciál.

Pouze 40 % ze všech uchazečů úspěšně absolvuje celé vstupní školení, včetně náročného závěrečného pohovoru složeného z testu a simulovaných hovorů. Test je mimo jiné zaměřen na správnou profesionální komunikaci, praktické dovednosti, empatii, schopnost vyrovnat se se stresem, aktivně vést hovor, naslouchat, apod. Všichni operátoři absolvují pravidelné doškolováni. Veškeré činnosti a procesy jsou monitorovány, tím jsou neustále pod kontrolou a modifikovatelné v reálném čase.

Náš systém kombinuje pokročilé IVR, CTI, ACD, dialer (standardní nebo prediktivní) a „multimedia queue management“, to vše na jediné robustní platformě, která maximalizuje výkon a celkový výstup celého systému.