Retail Adventures

případové studie

ÖMV Quelle Novum mojebody JM

IT služby

Naše dlouholeté zkušenosti v oblasti zákaznické motivace a zákaznických věrnostních systémů jsme zúročili vytvořením unikátní technologické platformy, která umožňuje individuální nastavení věrnostního systému na míru každému zákazníkovi za dostupné náklady.

Nabízíme kompletní řešení pro ucelené, kreativní, efektivní a účinné věrnostní systémy (B2B, B2C, B2E). Máme dostupná řešení pro menší, střední firmy i velké firmy.

Naše řešení jsou dostatečně sofistikovaná, stabilní a splňující nejnáročnější bezpečnostní parametry.

Máme vlastní zkušené vývojové týmy.

Rádi Vám poradíme s nastavením Vašeho zákaznického věrnostního systému.

Loyalty engine

Náš unikátní in house vyvíjený loyalty software si poradí s jakýmikoli vstupními daty. Zdaleka nejsme omezeni jen platebními, fakturačními či jinými transakcemi. Zpracujeme jakákoli data, která zadavatel požaduje za důležitá pro odměňování svých klientů, jejich motivaci apod.

Náš loyalty software nabízí variabilní, vzájemně kombinovatelná pravidla (zdaleka ne jenom obrat, produkt, délka spolupráce, určité období či denní doba atd.). Pravidla jsou jednoduše nastavitelná, a tedy i flexibilně měnitelná.

Náš loyalty engine dovoluje kombinovat různá data, mnoho kritérií a variabilní pravidla.

Nabízí také různé možnosti identifikace klienta v systému od EAN kódu, magnetického proužku či čipu na plastové kartě přes uživatelské jméno a heslo zadávané na různých úrovních do systému, identifikaci mobilním telefonem až po nejnovější technologické možnosti identifikace, jako je NFC technologie a další.

Samozřejmostí je pak propojení věrnostního softwaru na další námi vyvíjené systémy tak, abychom mohli pro zadavatele sestavit efektivní řešení zákaznického věrnostního systému podle jeho potřeb a požadavků.

eC system

Unikátní in house vyvíjená platforma, která nabízí maximální možnosti moderních technologií v kombinaci s úsporou nákladů.

Efektivní nástroj pro zákaznické věrnostní systémy založený na elektronické komunikaci.

Určený existujícím provozovatelům zavedených věrnostních systémů

  • za účelem rozšíření a zatraktivnění katalogu odměn
  • a výrazného snížení nákladů na provoz vlastního věrnostního systému.

Určený společnostem zamýšlejících vybudování vlastního věrnostního systému efektním a efektivním způsobem

  • umožní okamžitý start věrnostního systému za nižších počátečních nákladů.

Využívající efektivní elektronickou distribuci voucherů na odměny (e-mail, SMS)

  • Jednoduchá validace pro partnery pomocí několika validačních kanálů
  • On-line přehled o objednávkách pro každého dodavatele i provozovnu
  • Naprostá bezpečnost pro klienta i dodavatele, unikátní kód, možnost hesla apod.

Kombinace bodových měn – možné vytvoření koalic – možné doplatky v Kč (bezpečná technologie 3D secure)

Nový komunikační kanál

  • Běžná forma prezentace značky (loga, prolinky, bannery ...)
  • One2one komunikační nástroj (založen na sběru osobních dat, umožní přípravu cílených nabídek)
    • Bannery, loga, prolinky, patičky v e-mailových zprávách odesílaných členům programu
    • SMS a e-mailové kampaně

Webové stránky

Webové stránky jsou dnes jedním z hlavních komunikačních kanálů každého věrnostního systému.

Pro naše zákazníky navrhneme, kompletně vyvíjíme a provozujeme internetové stránky, které obsahují všechny informace o daném systému, přihlášení klientů, on-line stavu bodových kont klientů, katalog odměn včetně on-line objednávek odměn, on-line zasílání elektronických voucherů na odměny nebo on-line potvrzení objednání odměny určené pro fyzickou distribuci, formulář na dotazy a reklamace, zobrazení stavu distribuce, historii, ankety, kvízy, soutěže, průzkumy, aukce, sběr zákaznických dat a mnoho dalšího dle požadavků zadavatele a typu zákaznického systému.

Součástí námi dodávaného řešení webových stránek je i webshop – katalog odměn s možností zobrazení cen v různých bodových měnách a s možností doplatků v penězích (pomocí bezpečné technologie 3D Secure). Webshop je napojen na eC system pro elektronickou distribuci voucherů na odměny a na logistický SW.

Webové stránky mohou běžet na samostatné doméně, anebo mohou být zaimplementovány do stávajících stránek zadavatele s tím, že při vývoji internetové aplikace plně respektujeme corporate design Vaší společnosti.

Logistický SW

Pro odměny zasílané klasickou fyzickou distribuční cestou máme vlastní řešení od objednávky po doručení do rukou zákazníka, včetně informací o stavu objednávky, informaci o odeslání zásilky apod.

Call centrum SW 

Call centrum je dalším důležitým komunikačním kanálem věrnostního systému. Naše call centrum je propojeno s věrnostním softwarem, takže operátor má v průběhu komunikace s klientem k dispozici všechny informace o daném systému, přihlášení klientů, on-line stavu bodových kont klientů, katalog odměn včetně on-line objednávek odměn, on-line zasílání elektronických voucherů na odměny nebo on line potvrzení objednání odměny určené pro fyzickou distribuci, formulář na dotazy a reklamace, zobrazení stavu distribuce, historii, ankety, kvízy, soutěže, průzkumy, sběr zákaznických dat atd.

CRM

Naše společnost má podíl ve společnosti vyvíjející a provozující Invite CRM software pro maloobchodní trh včetně unikátního know-how konzultací a datových analýz. Můžeme Vám tedy nabídnout i kompletní služby v oblasti CRM, datových analýz, retailových konzultací, návrhů a řízení kampaní atd.